Chauffeurs zijn uw vertegenwoordigers
Waarom veel bedrijven kiezen voor eigen vervoer heeft niet alleen te maken met een stuk flexibiliteit, maar met de contactmomenten tussen uw chauffeurs en uw klanten. Een “eigen” chauffeur is in staat om bij uw klanten een optimale service te leveren, zoals het oplossen van problemen, het net iets meer service geven en het “kennen” van de klanten.
Betere indruk van wat er bij uw klanten speelt
Dat geeft niet alleen een goed gevoel bij uw klanten, maar u krijgt hierdoor ook een betere indruk van wat er bij uw klanten speelt. Komt een vertegenwoordiger eenmaal per maand of minder bij uw klanten, een chauffeur komt er veel vaker. Hij ziet wat er bij hen speelt en kan daardoor waardevolle informatie krijgen over hoe het bij en met uw klanten gaat. Ziet de chauffeur producten van een concurrent in het magazijn, dan meldt hij dat. Wanneer er iets anders speelt, dan is de chauffeur vaak de eerste die dat te weten komt. Dat is één van de redenen die eigen vervoer zo aantrekkelijk maken.